IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

You're not from here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Nora's eigendom xxx
Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 26-04-15

Character sheet
Charries: Ren, Ruby, Seven, Mhyrr Elanil

BerichtOnderwerp: You're not from here   vr jan 01, 2016 1:55 am

Land of the Summer Battle
Mermaid Woods. Mhyrr wist van haar familie dat degene buiten hun land ervan overtuigd waren dat zeemeerminnen enkel in de oceaan leefde. In de realiteit bleek dit anders. De jonge foixur klom behendig door de takken, zodat ze het water onder haar niet zou verstoren. Haar soort kon prima zwemmen, maar zelf was ze er niet zo heel gek op. Ze kon echter niet ontkennen dat het heldere water dat op de bosgrond stond erg fascinerend was. Evenals de wezens die erin leefde. Kleurrijke vissen en dus ook zeemeerminnen. Mhyrr had ze nog niet zo vaak gezien, maar de keren dat ze een glimp van hen had kunnen opvangen waren genoeg geweest om haar interesse te trekken. Ze was jong en daarvoor nieuwsgierig naar alles dat niet haar eigen stam was. Haar grote vossen oren sprongen overeind toen ze een geluid opving dat niet gemaakt leek te worden door iets dat hier in dit woud thuishoorde. Met snelle passen rende ze zonder moeite over de takken richting de bron.  

Mhyrr Elanil

22 Years Old

Female

Foixur (race)

HOT

Quote:
~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mrs. Elric/Hawkeye
Mrs. Elric/Hawkeye
Aantal berichten : 40
Leeftijd : 17

Character sheet
Charries: Nora, Yang, boer Lukas.

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 5:01 pm

Mermaid woods
Verbaasd keek hij naar de grens van het bos dat zich blijkbaar deels onderwater begaf. Het was bijzonder wat voor vreemde plekken zich buiten de grote stad waar hij was opgegroeid bevonden. Hij spoorde Althar aan, maar de hengst vertikte het om het water in te gaan. Nog een aantal keren probeerde hij het gigantische beest aan te sporen, maar al snel merkte de jonge elf dat het hopeloos was. Zuchtend steeg hij af en bond de teugels vast aan een boom. Hij zou zelf wel een weg om het bos heen gaan zoeken en de hengst ophalen als hij deze gevonden had. De elf trok zijn shirt over zijn hoofd en legde deze over het zadel neer. "Blijf hier." commandeerde hij het paard voor hij een duik nam in het vreemde water. Het was helder en voelde lauw aan. Verwonderd keek de jongen om zich heen en was verbaasd over hoe groot dit bos eigenlijk was. Een weg eromheen vinden zou moeilijk worden.
Lukas

MAGICIAN

21

MALE

ELF

Quote:
Koeien is niet het enige
dat ik melk.

Dying words on my lips, how did we come to this?
suddenly I can run for miles, and I am exhaling your breath

and we are standing at a crossroad where the dying words must me said
so i have one thing to ask, will you promise this moment won't be our last?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://kevinkomkommer.discutland.com
Nora's eigendom xxx

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 5:44 pm

Mermaid Woods
Mhyrr had wel eens elven gezien, maar nooit van heel dichtbij. De puntige oren verraadde dat het blauw harige persoon onder haar er een was. Voorzichtig tuurde ze naar beneden, wetende dat haar stam altijd enige afstand hield van vreemdelingen en hij was ongetwijfeld een vreemdeling. Iedereen die dit bos ook maar een beetje kende wist dat je met de hoeveelheid lawaai dat hij maakte, alles in de buurt zou alarmeren. Om haar heen leken de dieren al even nieuwsgierig te zijn naar de onbekende, hoewel ze meer afstand hielden dan zij deed. "Wat doet een elf hier in Mermaid Woods?" De woorden waren al over haar lippen gerold voor ze er erg in had. Misschien was ze toch iets te nieuwsgierig voor haar soort.

Mhyrr Elanil

22 Years Old

Female

Foixur (race)

HOT

Quote:
~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mrs. Elric/Hawkeye
Mrs. Elric/Hawkeye

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 6:03 pm

Mermaid woods
Dat er zich een wereld boven én onder hem begaf gaf de jongen een wantrouwend gevoel. Hij zou ieder moment onder water getrokken kunnen worden door een of andere grote vis of zeemonster. Ook kon er ieder moment iemand van bovenaf aanvallen, en hij had niks om zich mee te kunnen verdedigen. Althar schrok mensen meestal wel af, al was het een ongehoorzaam beest.
De elf schrok op door een stem die vanuit de bomen klonk. Tussen de takken zat een blonde, jonge vrouw met oren die leken op die van een vos. Zoiets had hij nog nooit gezien. Hij had er wel eens mensen over horen praten in de grote stad, maar hij had altijd betwijfeld of er ook iets van waar was. "Ook hallo," begon hij wat verward. "Ik ben opzoek naar de kortste weg om dit bos heen." Hij moest oppassen dat hij niet te veel vertelde. Wie weet hoorde ze bij de mensen die naar hem op zoek waren. "Gezien een zeker metgezel bang is voor natte voetjes." snauwde hij er geïrriteerd achteraan.
Lukas

MAGICIAN

21

MALE

ELF

Quote:
Koeien is niet het enige
dat ik melk.

Terug naar boven Go down
Nora's eigendom xxx

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 6:16 pm

Mermaid Woods
Hij leek te schrikken van haar opmerking, wat betekende dat hij haar tot dan toe niet opgemerkt had. Gelukkig behield ze haar vaardigheid in het geruisloos voortbewegen, ondanks de nieuwsgierigheid die haar vooruit had gedreven. Mhyrr zakte door haar knieën en legde haar hand op de tak, haar blik nog altijd naar beneden gericht. Nu was ze ietsje dichterbij, waardoor ze hem en zijn gezichtsuitdrukking beter in de gaten kon houden. De kortste weg door het bos dus. The Foixur dacht na over wat er aan de andere kant van het bos lag. Als hij naar het oosten zou gaan kwam hij bij één van de passen die naar buiten de vallei liepen. Het westen liep enkel dieper de vallei in en zo ook richting haar stam. "Waar ben je naar op weg?" vroeg ze. Als ze zijn intenties wist dan wist ze ook of ze hem veilig naar het oosten kon sturen, met de bedoeling dat hij dan de vallei zou verlaten.

Mhyrr Elanil

22 Years Old

Female

Foixur (race)

HOT

Quote:
~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mrs. Elric/Hawkeye
Mrs. Elric/Hawkeye

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 6:29 pm

Mermaid woods
Het viel hem op dat ze wel erg nieuwsgierig was, maar dit was wel zijn kans de goede weg te vinden. Het leek er op dat ze hier vaker kwam, of misschien zelfs leefde. Hij was er dus vrij zeker van dat ze de weg beter kende dan hij. "Oké, dit klinkt misschien heel dom, maar probeer me serieus te nemen." Als hij ooit door dit bos wilde komen moest hij een poging wagen. Niet geschoten was altijd mis. "Waar ik vandaan kom sprak men over een legende, een ondergrondse bibliotheek waar van alles te vinden is." Hij twijfelde even of hij haar ook de redenen zou moeten vertellen, maar waarom zou hij? Dat was overbodige informatie. "Daar ben ik naar op zoek." Lukas wist zeker dat sommige mensen het dom zouden vinden om naar iets te zoeken waarvan je niet zeker was of het überhaupt bestond.
Lukas

MAGICIAN

21

MALE

ELF

Quote:
Koeien is niet het enige
dat ik melk.

Terug naar boven Go down
Nora's eigendom xxx

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 6:51 pm

Mermaid Woods
Haar oren stonden nieuwsgierig naar voren gericht terwijl hij zijn verhaal begon te doen. Rustig wachtte ze af tot hij zou uitleggen waar hij heen wilde. De ondergrondse bibliotheek.. De ouderen in haar stam hadden daar wel eens verhalen over verteld. Hij was niet de eerste vreemdeling die ernaar kwam zoeken en zou ook niet de laatste zijn. Wat ze echter ook wist was dat het niet zo veilig was om daar rond te zwerven en zeker niet iets dat haar was aangeraden als jonge Foixur. "Meer naar het oosten, waar de bergen alweer iets op beginnen te komen," legde ze uit. "Al blijf je er beter uit. Ik weet niet wat je naar die bibliotheek trekt, vreemdeling, maar waar ik vandaan kom weten ze dat je er beter buiten kunt blijven," voegde ze bedenkelijk toe.

Mhyrr Elanil

22 Years Old

Female

Foixur (race)

HOT

Quote:
~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mrs. Elric/Hawkeye
Mrs. Elric/Hawkeye

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 8:53 pm

Mermaid woods
Gelukkig wist ze waar hij het over had, dat was al iets. Haar waarschuwing snapte hij wel. Alle waarschuwingen waren ook een van de redenen waarom hij er niet eerder naar op zoek was gegaan, maar nu had hij niet heel veel meer te verliezen. Zijn familie, huis en werk was hij toch al kwijt en in de grote stad werd hij als cirmineel bestempeld wat hij op zich ook wel was, tho. "Ik apprecieer je waarschuwing, maar ik moet er echt heen. Zou jij me misschien kunnen helpen?" De jonge Elf had eigenlijk geen idee waar hij zou moeten beginnen met zoeken. Het probleem was vooral dat hij niet eens wist of hetgeen waar hij naar zocht wel bestond.
Lukas

MAGICIAN

21

MALE

ELF

Quote:
Koeien is niet het enige
dat ik melk.

Terug naar boven Go down
Nora's eigendom xxx

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 11:23 pm

Mermaid Woods
Mhyrr fronste lichtjes toen hij zei dat hij ondanks haar waarschuwing toch moest gaan en vervolgens vroeg of ze hem wilde helpen. De weg wijzen was één ding, maar helpen, daar was ze niet zo zeker over. "Wat valt onder helpen?" vroeg ze hem, haar blik scherp. Erheen brengen? Mee naar binnen gaan? Dat waren twee heel andere dingen. Dat laatste zou tegen alles in gaan wat haar was geleerd. Alles van buiten de vallei werd liever met rust gelaten om geen onheil over hun stam heen te roepen. Ze had echter haar nieuwsgierigheid al niet kunnen helpen, dus heel misschien dat ze hem nog een klein stukje verder bracht in zijn zoektocht.

Mhyrr Elanil

22 Years Old

Female

Foixur (race)

HOT

Quote:
~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mrs. Elric/Hawkeye
Mrs. Elric/Hawkeye

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   vr jan 01, 2016 11:42 pm

Mermaid woods
De elf dacht even na. Wat hij zelf precies bedoelde qua helpen had hij ook nog niet helemaal bedacht. Hij had ook eigenlijk niet verwacht dat ze überhaupt in zou gaan op zijn verzoek. "Ik denk dat ik al een heel eind kom als je me door dit bos heen krijgt." zei hij na een moment van stilte. Niet alleen hij, maar ook Althar moest er doorheen. Dat werd nog een uitdaging.
Lukas

MAGICIAN

21

MALE

ELF

Quote:
Koeien is niet het enige
dat ik melk.

[/quote]

Terug naar boven Go down
Nora's eigendom xxx

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   zo jan 03, 2016 1:57 am

Mermaid Woods
Er verscheen een bedenkelijke frons op haar gelaat toen hij zei dat het hem zou helpen als ze hem door het bos wees. "Er omheen is de lange route, maar ik heb enkel tijd recht door het bos te steken," zei ze, terwijl ze nadacht over de positie waarin ze was gezet. Natuurlijk hoefde ze niks, maar wie weet wat hij haar tijdens zo'n tochtje nog kon vertellen over de wereld buiten de vallei. "Denk je dat je dat paard mee krijgt?" vroeg ze vervolgens. Was dat niet zo dan was dit een verloren zaak.

Mhyrr Elanil

22 Years Old

Female

Foixur (race)

HOT

Quote:
~

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mrs. Elric/Hawkeye
Mrs. Elric/Hawkeye

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   zo jan 03, 2016 9:13 pm

Mermaid woods
De joneg Elf zuchtte opgelucht toen ze inging op zijn vraag om hulp. De zorgen kwamen echter al snel weer terug toen ze begon over Althar. Dat werd nog een probleem. Hij kon niet te lang op dezelfde plek blijven, gezien ze vast en zeker naar hem op zoek waren. De lange omweg zou dus sowieso een risico zijn. "Laten we zeggen dat we niet zo'n.. klik hebben saampjes." begon hij terwijl hij bedenkelijk over de achterkant van zijn hoofd wreef. "Van mij mag jij 'm proberen over te halen, misschien dat jij jou een stuk aardiger vindt." Hij zou haar de reden van hun moeilijke band maar niet uitleggen. Als ze erachter kwam dat hij eigenlijk een crimineel was zou ze hem vast en zeker niet meer verder willen helpen.
Lukas

MAGICIAN

21

MALE

ELF

Quote:
Koeien is niet het enige
dat ik melk.

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: You're not from here   

Terug naar boven Go down

You're not from here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boop :: Uitgedachte RP's :: Land of the Summer Battle :: Mermaid Woods-
Ga naar: